Svar på frågestunden

+  

Dina fritidsintressen?
- Jag är en riktig datanörd, gott folk! Det blir mycket photoshop. Jag fotar också en hel del. Annars är jag mest med kompisar.

Ditt drömyrke?
- Marknadschef på ett klädföretag

Hur ser din drömkille ut?
- Jag tror inte att jag har en riktig stereotyp för hur min drömkille är. Jag är dock viktig med att killen ska ha humor, det ska aldrig bli pinsam tystnad och att han ska vara ödmjuk. Klarar verkligen inte av dryga killar! Jag tycker också att det är viktigt att en kille har fina ögon.

Vad tror du att du sysslar med om 10 år?
- Om 10 år är jag 29 år och då hoppas jag att jag har familj. Iallafall ett barn och man. Jag hoppas att jag har ett bra jobb på antingen en PR-byrå eller en marknadsavdelning. Jag bor nog kvar i Göteborg. Har ingen lust med att flytta här ifrån!

Vad skulle du köpa om du vann 20 000 kr?
- Egentligen skulle jag vilja köpa min drömväska, men det skulle nog vara slöseri att bara köpa en sak. Jag skulle nog shoppa massa höstplagg sen skulle jag spara tills jag flyttar hemifrån, till möbler och liknande

Har du varit olyckligt kär?
- Har inte alla det någongång?

Har du några husdjur ? (eller har haft)
- Vi har fiskar, men det räknas väl knappast. Har också haft en underlat när jag var liten.

Vad är det bästa du vet?
- Att vara utomlands. Sol, god mat och en varm pool. Kan det bli bättre?

Favorit blogg?
- Michaela Forni's och Fashionstars. Båda har jag läst nästan enda sedan de båda startade. Tycker de är kul o se människor utvecklas

Hur får man boxar i menyn?
- Kolla här

Hur länge har du bloggat?
- Jag har bloggat sedan 2004/2005 men på olika bloggar.

Bästa minnet från sommaren?
- Dagen efter midsommar var vi några stycken som åkte hem till en kompis. Vi lagade mat och satt och snackade och sov över där. Mysigt värre!

Vad har alltid varit din dröm?
- Att jobba med mode, på ett eller annat sätt.

Framtidsplaner?
- Nu, främst är det att börja plugga för att sedan hoppas på en praktikplats på någon PR-byrå eller marknadsavdelning.

Du har en jätte fin blogg dock har jag en fråga, är det du själv som har designat din blogg ?
- Yes, det är det!

Gör du bloggdesigner på beställning?
- Japp det gör jag! Mer info hittar du här!


Frågeställare: Fotograbben, Chicmommy, Fashionbyelin, Vapenfest, Fridasjoblom, Johannafyra, Fashionstars, Cceciliaolssons, Naima


KOMMENTARER

Anonym
+  

Hej! För ett tag sen så svarade du på Dagens fråga, nu är resultatet uppe. Var det många eller få som skickade lika mycket som dig, kolla in resultatet som blev!

fowzie
+  

roligt med frågeer :D

Haval B Aziz
+  

God dag god dag, hur mås idag då? hoppas allt är väl..,Ciao

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0