Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

+  



1. Jag har en otrolig spindelfobi!

2. Jag har spelat fiol i sex år tills jag slutade för 4:a år sedan, men det sitter fortfarande i fingrarna.

3. Jag älskar att resa, men vem gör inte det?

4. Jag har tidigare haft svårt att bli riktigt kär.

5. Jag ÄLSKAR att skriva listor på saker som måste göras eller inhandlas.

6. Jag är inte alls bekväm med att stå framför folk och sjunga, ändå gör jag det ganska ofta.

7. Jag lärde mig hela photoshop på 2 månader med hjälp av videotutorials från webdesignskolan mfl.

8. Jag är allergisk mot kiwi, päron och pistagenötter.

9. Kan de flesta Disney soundtracks.

10. Gick från rakt till lockigt hår när jag var runt 12.

KOMMENTARER

Emelie
+  

okej trevligt :) Jag svara på lite kommentarer och lyssnar på musik bara :) dudå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0