Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

+  

Min favorit årstid är verkligen sommaren. Är den inte helt underbar!?

Det händer massor av saker här i Göteborg med kulturkalaset och allt. Man har tunna kläder och man kan göra allt man känner för. Picknik, en tripp till stranden, det finns massa saker att fota...ja, det kan väl inte bli så mycket bättre än så. Nu när allt är grått och trist ute finns det ju inget som man längtar efter så mycket som våren och sommaren!

Nästa sommar kommer nog bli lite extra speciell eftersom jag kommer att befinna mig en del på Gotland. Sommar på Gotland, kan det bli bättre? Dessutom med världens bästa sällskap? Nje, jag skulle inte tro det!



KOMMENTARER

Veronica
+  

Nej, jag håller absolut med dig. Sommaren är helt underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0