Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

+  

Enda sedan jag tog studenten så har jag vetat att det är marknadsföring jag vill hålla på med. Nu när jag börjat plugga lite smått så har jag blivit ännu mer säker. Drömmen är att få jobba med klädreklam och då gärna med reklamfilm!
De kurser jag läser just nu täcker bara upp våren så, därför ska jag söka in till hösten igen och hoppas på att komma in då istället, eftersom jag då fått några högskolepoäng. Då blir det Medie- och kommunikationsvetenskap vid GU.

Så småningom kommer jag också flytta hemifrån, men det beror helt på massa olika saker såklart, bla om jag har råd. De andra sakerna är inget jag tar upp i bloggen, men det kommer att bli TOPPEN ska jag få be att tala om!



KOMMENTARER

Anonym
+  

hahah ja det gör vi! :D

visst inte att du hade blogg ? :D gud va kul! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0