Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

+  

Jag har egentligen inget precis typ som jag faller för. Jag tycker att det är dumt att sätta upp ramar för hur en drömkille ska vara eller se ut. Sen finns det ju såklart egenskaper i både personen och utseendet som man föredrar, men att sätta upp ramar tror jag är otroligt farligt. De ramarna kommer vara otroligt svåra att passa in i eftersom man då ofta drömmer för mycket. Det finns ingen som är perfekt.

Som sagt finns det ju saker som man föredrar hos en kille. Jag föredrar att han ska vara längre än mig t.ex. Jag tycker också att tatueringar är fint. Sen ska han ju såklart vara otroligt snäll och ha en stor potion humor. Jag tycker också att det är viktigt att det ska finnas personkemi så att man kan driva med varann, eftersom jag är en person som gärna skämtar.

Jag har hittat en person som jag verkligen trivs med. Vi har alltid kul! Är jag nere så räcker det med att jag hör hans röst för att bli på bättre humör. Jag vet att jag kan prata med honom om precis ALLT. Jag vet att han finns där vilken tid på dygnet det än må vara. Det är en underbar känsla!

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0