Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

+  

Det finns en del dåliga vanor som jag har men en av dom, som också är den värsta är att jag har otroligt höga krav på mig själv. Jag vill göra allt BÄST och jobbar jag tillsammans med någon som jag vet inte kommer hjälpa till eller kommer göra ett sämre arbete, som också kan sänka mitt arbete så gör jag det hellre själv. Även om jag vet att det inte är rätt att hjälpa den personen då, så gör jag det ändå.

Detta kan bli ett stort problem senare i livet har jag på senare tid sett prov på, för andra med samma problem. Jag ska verkligen försöka jobba på att inte behöva göra ALLT jämt, man måste inte hjälpa precis alla och man måste inte ta på sig allt. Det är något man måste vänja sig av med och det kommer nog ta ett tag med ett sånt inövat mönster.

Men jag ska klara det!

KOMMENTARER

Veronica
+  

"Men jag ska klara det!" - You go girl !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0