Sandysplace

+  

I tidiga tonåren är det killar som intresserar en mest. När ytterligare några år går är det mode men ju äldre man blir så blir man mer och mer intresserad av inredning och hemmet. Jag vet redan nu att jag kommer att älska att inreda min lägenhet när jag väl flyttar hemifrån.

Jag hittade en väldigt intressant sida som heter Sandysplace som skrivs av och för läsarna. Där finns tips på allt ifrån heminredning till trädgårdsdesign och det senaste trenderna inom inredning. Sidan är bra, inte bara för alla tips utan för att den beskriver att inredning kan vara så mycket mer än en fin soffa och några ljus, inredning kan få en att må bra och att hitta lugn.

Vad tycker ni om inredning? Är det något som intresserar er?


Bild: Gardenhome


KOMMENTARER

Nathalie
+  

inredning är kul:)

Linnea
+  

SV; de e bra!

gör dudå? :)

hanna
+  

sv: hehe åh tack så mycket! :)

Balleeh
+  

Söt blogg! :)

jewelrybymatilda
+  

hehe tack :)

vad gör du?

aww
+  

vart i stna idag :) dd?

Emma
+  

Fin blogg!:)

Allt bra?:)

Josefin
+  

Jo tack, det är bra. Själv? :)

JENNIFER ♥
+  

jättesöt bild, hur är är det ? :D

JENNIFER ♥
+  

fin blogg, va ha du gjort idag då ? :D

HANNA
+  

Jag tycker det är superkul att inreda mitt rum och sånt, man frå en bra känsla av det :D



Dagens blogg varje dag hos mig, anmäl dig! ;)

GUEVACCI
+  

hehe där ser man, samma här :P jobbar i bloggen hela veckan, det är en riktigt heltids jobb, måste blogga och svara på alla x)

Alexandra
+  

jag gillar inredning :D

+  

Hjälp mig, ska jag ha frågestund eller inte? Vad tycker du? :)

LIENE
+  

Tack så mycket:D

Nathalie
+  

vinnarna från dagens blogg finns uppe:D anmäl dig gärna igen!

MADDES
+  

Jag tycker det är roligt med inredning!

Miriam - Fotoblogg
+  

Va roligt det brukar jag oxå göra, mest bloggdesigners dock :P

Idag är det trråk som tvättning och pluggning som står på menyn, men ska nog hinna med att fota lite med :P

Vad ska du själv göra idag?

Linn-Lay リネンはレイアウト
+  

allt är toppen med mig tack :) hur e det sj då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0