B-day

+  

Då var man 20 då! YAY!!

KOMMENTARER

Amanda Matanovic ☆
+  

svar:Tack :)

Hoppas du får en finfin födelsedag! Grattis ännu en gång :D



SV; Tackar så hjärtligt! Gillar den starkt själv också (:

haidisblog ▲
+  

SVAR: hihi tack tack :D!!

thaipinnen
+  

sv;tack så mkt, den kommer från stylebytyra :D

Nathalie
+  

Hejsan! :)



Förlåt men har inte kunnat svara på dina kommentar jag fick av dej..



men skulle du kunna säga vad du tycker om bilderna jag tog när jag fick



vara backstage med min ALLRA största idol danny nu i helgen, samt massa andra artister.



kram<3

lovisa
+  

sv: det är helt sjukt vad fort tiden går..

Bella
+  

haha, mjo ;)

Jora, allt är bra!

Själv då? :)

Bea
+  

Fin bild :) ! Hur är det med dig idag, kul med en ny vecka :D ?

Kram på dig :)

Bea

Johanna - Mamma till Sami
+  

Grattis i efterskott !! :)



Ja men har faktiskt suttit och tänkt på det. Tänkt skriva till dig också. Det har bara varit fullt upp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0