Ny start, ny design

+  

Nu kör vi en ny design! Tryck F5 om du inte ser den!

Kram på er!

KOMMENTARER

Vilken ny fin header du har!



Sv; Tack, det tycker jag med (: Jodå, det är bara prima med mig. Hur e det själver?

ninni
+  

sv: jaa eller hur! :)

N A T H A L I E ♥
+  

- Tack :D vgd då?!

Bella
+  

Tack så mycket! :)

Sv; Gött att höra! Kan jag förstå, jobbar du nu eller ?

DR
+  

- jättefin! kram!

ksenia
+  

hej där!

har nu för första gången lagt upp en video då jag sjunger, och jag vill ha just ditt omdöme. gå in på länken här nere och kika in klippet och säg vad du tycker! tack på förhand sötis! ♥



http://kseniajernbom.blogg.se/2011/november/save-me-nicki-minaj-jag-sjunger.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0