Ny vecka!

+  

Ny måndag och ny vecka. Helt sjukt att det redan är första advent på söndag, men innan det ska jag plugga en massa och fixa iordning till helgen. Ta fram adventsljusstakar och allt. Åh va jag har längtat! Det blir alltid så otroligt mysigt när julsakerna kommer upp. På fredag fyller jag år också, så på lördag är det släktkalas som gäller!

Snart ska jag dra mig till bussen och åka och ta en lunch med en kompis. Idag är det sushi som står på menyn. Det var ett tag sen, så blir hungrig bara jag tänker på det! Haha.

KOMMENTARER

Ekke
+  

Tycker du kan vara med och tävla om en biobiljett här :) http://www.ekke.se/vinn-en-biobiljett/

lovisa
+  

helt sjukt att det är jul snart..

N A T H A L I E
+  

. Tack :D vgd då?

JFdressage
+  

Fin blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0