Pojkvännens födelsedag

+  

Idag är det min älsklings födelsedag. 20 är antalet år han fyller. Kvällen blir nog lugn med god mat, presenter och mina hembakade vaniljhjärtan, för att sedan fira mer imorgon. Hans syrra kommer också vilket är otroligt trevligt, man ses ju inte så ofta!

Imorgon ska han och jag fira honom lite mer. Vi ska ut och äta och sen ska vi göra en annan sak. Eftersom han läser bloggen, och inte vet vad vi ska göra, så blir det en hemlighet för er med. Berättar imorgon helt enkelt! Jag ser verkligen fram emot det!



KOMMENTARER

aww
+  

tack! :) allt bra?<3

sara
+  

tack så hemskt mycket! :D fin blogg du har! gillar designen

thaipinnen
+  

sv; jo det är toppen , självdå?:)

vet itne om jag har frågat dig innan men är du sugen på ett enkelt och roligt extrajobb?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0