1 september

+  

Godmorgon på er!

Börjar komma in i pluggandet och det går faktiskt väldigt bra! Om man ser till de uppgifter jag redan fått verkar det vara en mjukstart på programmet vilket jag tycker är otroligt skönt såhär efter sommaren. Dock är det synd att kursböcker ska vara så sjukt dyra...men det är en annan historia!

Hoppas att allt är bra med er idag! Det är det iaf med mig, minus en liten förkyldning som jag har gått och fått. Idag blir det plugg hela dagen tills det blir dags att åka till frisören. Idag står klippning och slingor på schemat. Ska bli skönt att få lite ny färg, har väääärldens utväxt. Hehe.

Ni får ha en bra dag!

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0