Fredag

+  

Fredag idag och jag känner att det ska bli otroligt skönt med helg. Jag är väldigt trött och håller på att bli sjuk igen, så det ska bara bli skönt med helg. Vi har inget plannerat utan jag och min kära sambo ska nog bara ta det lite lugnt och ta helgen som den kommer. Faktiskt ganska skönt att bara vara hemma också.

Idag sitter jag bara och pluggar, väntar på ett litet paket som ska komma idag och spelar wordfeud som pause lite då och då. Helt sjukt hur beroendeframkallande det är! Jaja, nu ska jag återgå till min läsning och skriva rapport om de första kapitlen i en bok.

Ha det toppen!

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0