En bra torsdag

+  

Godmorgon!

Är uppe med tuppen för att jag har körlektion redan klockan 8. Känns så bra att jag äntligen ska ta körkortet nu, har varit så seg med att ta det, då jag egentligen inte känt ett behov förrens nu.

När jag kommer hem blir det lunch innan jag ska bege mig till en kompis, vi ska sedan åka till Landvetter och möta upp Christine som kommer hem från Australien. Hon har varit där ett år och har saknat henne väldigt mycket, så det ska bli såååå kul att hon kommer hem! :)

Halloween, 2010


KOMMENTARER

m a t i l d a
+  

Älskar ditt tema på stil i bloggen, så fint och romantiskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0