En helg med fullt upp!

+  

Denna helg har verkligen varit fullproppad av aktiviteter med pojkvännens föräldrar som är här på besök. I fredags var vi på Ullared hela dagen och kom inte hem förrens sent. Igår var det påskmiddag här med lite av min släkt och såklart svärföräldrarna.

Idag står Ikea på schemat och sen ska jag försöka hitta en klänning inne i stan, för att ha på ett studentfirande Andrew ska jobba på, som bartender. Så hjälpredan ska väl också vara snygg?! ;)

Ikväll blir det middag på Pasta +. MUMS!!! :D

KOMMENTARER

Neha
+  

Tack Linda:)

Amanda Jonsson
+  

Svar: tack så mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0