Höstnytt

+  

Hösten är verkligen här, i alla fall känner vi av det här i Göteborg. Shorts byts ut mot jeans och en extra tröja åker på över linnet. Jag trodde inte sommaren skulle ta slut såhär fort, eller har sommaren ens börjat? Hur som helst så betyder lite kyligare väder också fina nya och lite varmare kläder. Jag älskar att på hösten få gotta in mig i en stor och mjuk tröja. Jag har suttit och kollat på Bubbleroom och man blir verkligen inspirerad må jag säga. SÅ mycket snyggt!


Då jag ofta föredrar att klä mig i svart så är verkligen hösten min årstid, klädmässigt. Såklart drar jag också på mig en fin rosa klänning på sommaren men föredrar faktiskt svart, gärna med någon färgglad detalj till.

 

Funderar starkt på att beställa något av plaggen nedan. Är sugen på allihop egentligen! Har aldrig tidigare handlat från Bubbleroom men de är ju en av Skandinaviens största butiker på nätet och dom har ju grymma priser, så why not? :)

 

BILDER

1
2
3
4
5
6


KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0