27 februari 2012

+  

Godmorgon på er!

Jag har inte riktigt stigit upp än, men snart och då blir det full fart. Klockan 1 ska jag träffa en tjej som går samma program som jag, och eftersom vi går kursen på distans så är det inte så vanligt att man ses, men eftersom vi håller på med ett projektarbete så är det nästan en nödvändighet. Ska bli kul!

I eftermiddag ska jag bara hålla tummarna för min älskling som har prov idag! Lycka till! :)

Hoppas ni alla får en fin start på veckan och att våren börjat hos er precis som det gjort här hos oss i Göteborg.

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0