Måndag

+  

Godmorgon på er!

Eller morgon och morgon egentligen, jag har varit igång ett tag. Kan inte förstå hur strukturerad jag blivit sedan jag började plugga ett 3 årigt program, nu i höstas. Jag kan inte längre leva utan min kalender och jag gör allt på schema, men antar att det är det som krävs för att kunna plugga såhär på distans. Man måste ha självdiciplin! Annars går det inte!

Idag ska jag såklart vara hemma och plugga, men ska också iväg ikväll och sjunga. Vi har ju föreställnings vecka denna veckan. Ska verkligen bli kul! Kul men något ansträngande.

Hoppas att ni får en fin måndag!

KOMMENTARER

Daniella - Drömmen om att bli designer
+  

SVAR: Härligt, det är fint tack :)

Vad gör du då? :D

Daniella - Drömmen om att bli designer
+  

SVAR: Hehe okej :) Jag svarar på kommentarer just nu! Planer för kvällen? Kram

ANGELICA.BLOGG.SE ♥
+  

SVAR: Jättekul att du är med i dagens blogg, utser en vinnare inom några dagar.



Har du en samsungtelefon? Då kan du vinna ett valfritt skal till den här: http://angelica.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfritt-samsungskal.html

KRAM

Beatrice Jakobsson (foto)
+  

sv: vad bra :D

jag mår bra, du då?

emma
+  

sv: hihi kej, jo de ä bara bra :D

Lovisa mode,foto&vardag
+  

Fin blogg! Allt bra med dig idag? :D

Carro - http://four.blogg.se/
+  

sv: Okej :)

Allt bra?

Sv; Tack, det hoppas jag med! ((:

ANGELICA.BLOGG.SE ♥
+  

Dagens blogg är nu utsedd, kika in och se om det var du som vann, och anmäl dig gärna på nytt i samma inlägg. DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-17.html

Eriica (ericaaj.blogg.se)
+  

As fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0