Back in business

+  

Hej på er!

Hoppas att ni har haft ett lika bra jul och nyårsfirande som jag har haft. Jag har tagit det lugnt och jag och min bättre hälft har bara tagit det lugnt och umgåts med varandra. Så skönt att ha honom hemma några dagar och kan inte vänta tills sommaren är här och vi får en hel månad tillsammans, bara han och jag. Blir ju inte samma sak när man bara träffar varann några timmar varje dag.

Hur som helst har det varit en underbar vecka och ledigheten och nyår avslutades med nyårsfirande på Gotland med hans familj. Är så glad att det inte blev förseningar med flyg och annat!

Nu är jag i alla fall tillbaka här på bloggen efter ledigheten!

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0