Stressiga måndag

+  

Idag har jag inte haft mycket tid över till något annat än åt pluggandet. Har just avslutat flera kurser och också börjat flera nya och det är mycket som ska fixas. Böcker ska köpas, uppgifter och föreläsningar ska läsas och ses och man behöver helt enkelt sätta sig in i ämnet. De nya kurserna är Grafisk design och Webbdesign för social interaktion. Två otroligt roliga kurser verkar det som.

Har redan lämnat in första uppgiften i Grafisk design, en illustration på mig. Ju mer jag kommer lära mig och ju bättre jag kommer bli, ju mer får ni se här på bloggen. Just nu känner jag mig inte helt okej med det...men det kommer!

Om en timme ska jag iväg och repa inför musikprojektet med sången som är nästa vecka! Ska bli kul! Hoppas bara att det blir just en kul grej och inte ännu ett stressmoment, men det tror jag faktiskt inte.

Tänkte skriva nått litet när jag kommer hem igen!
Ha det fint tills dess!

KOMMENTARER

therese
+  

Sv: Kul att du är med! :) Lycka till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0