Jag lever!

+  

Nej, jag har inte gått och dött. Jag har haft en ganska jobbig tid och det är inget jag kommer att skriva om eller ens nämna. Jag försöker lägga det bakom mig så gott jag kan.

Jag ska iaf försöka mig på att börja blogga igen, jag gillar ju att skriva, men som sagt har lusten inte riktigt funnits där, men nu är den dock tillbaka och ni kommer se mer av mig nu! Jag har äntligen sommarlov men väntar fortfarande på att en del uppgifter från vårterminen ska bli rättade. Jag hoppas så att jag inte behöver plugga något mer innan höstterminen börjar den 3:e september. Jag behöver verkligen den här ledigheten!

Om tre veckor åker jag och min bättre hälft till Gotland, till hans föräldrar. Ska bli så skönt att åka iväg och ta det lugnt på öns sandstränder, underbart! Längtar som tusan!

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0