I'm back!

+  

Jag har inte uppdaterat här på bloggen sedan den 11 oktober, men det var nog det som behövdes. Jag har en tendens att dra på mig mycket måsten. Jag kände att jag var tvungen att uppdatera för de vänner som faktiskt läser bloggen och det plus att det var dags att börja en praktikperiod, plus skolan...det blev lite för mycket. Så jag slutade med det mesta som var utöver skolan och jobbet.
 
Men nu är jag back in business och jag har många idéer på vad jag faktiskt vill skriva om i denna blogg. Visst kan det komma ett "idag-har-jag-gjort-det-här"-inlägg, men jag skall faktiskt börja tänka på vad jag istället kan få ut av bloggandet.
 
Jag kommer alltså skriva mycket mer om mina passioner. Jag är väldigt kreativ och älskar att skapa. Jag har sedan ca ett år haft intesset för nageldesign och nagelförlängningar. Detta är något jag vet att många är intresserade av, så detta kommer att figurera i både tips och videotutorials. Såklart kommer jag även ha kvar mina tips för både webbdesign och bloggdesign men kommer att börja att lägga krutet på webb, då jag vet att många gärna skulle vilja ha en egen hemsida, så då skall ni få se när jag skapar min. 
 
Såklart kommer jag även att skriva om min vardag, precis som förut. Som sagt, I'm back! :)
 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0