3års kalas

+  

Hej!
 
Mindre än en månad kvar i skolan och då har jag klarat av 2 av de 3 åren jag skall plugga, skönt! Känner verkligen att jag skulle behöva ledigt. Denna våren har verkligen gått i ett och jag har haft otroligt mycket att göra, men snart är det som sagt slut.
 
Innan dess skall jag även unna mig en sväng till Hamburg för att hälsa på en vän, ska bli otroligt kul. Har aldrig varit där så det kommer nog bli mycket sightseeing och håller tummarna att vädret kommer vara tipptopp där, som det nu varit här.
 
Idag skall vi på 3års kalas för min lilla kusin. Så, medans andra springer Göteborgsvarvet sitter vi och äter tårta, bra fördelning! ;)

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0