Nytt företag

+  

Full fart i stugan!
Vi har nu haft vår lilla Alfons i två månader och det hinns inte med så mycket annat. Det är verkligen som att ha en bebis, eller nej, som att ha en 3-åring. Man måste passa honom precis hela tiden så att han inte hoppar upp någonstans, äter något han inte får eller annat. Även om det är enormt krävande så är det väldigt mysigt för det mesta. Nu har han även börjat tappa tänder, så nu är det gnälligt!
 
Mitt i allt valpmys har jag också startat upp mitt bolag WR Media, så nu kommer jag kunna både göra designer och hemsidor för de som har frågat. Så mycket lättare då!
 
 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0