Bloggning från M♥

+  

Förmiddagen har spenderats i Allum med M. På Ica rättare bestämt. Vi behövde köpa mat inför i morgon. Kyckling blir det. Nu är vi hemma hos honom och ska väl äta middag om en stund. Får väl se när jag känner för att dra mig hemåt. Det blir nog inte allt för sent. Det är ju en dag i morgon också.

Första året på länge ska jag ta det riktigt lugnt på nyår. Det har alltid varit så att vi antingen har haft gäster eller så har vi åkt och firat någon annanstans. I år blir det till att laga mat tillsammans med min bästa kompis Christine och M. Mys pys med film och så. Ta det riktigt lugnt helt enkelt! Sen kanske det bär av hem till mig där kompisar till familjen kommer att vara.

Jag kommer alltså ha en lugn nyår, Vad ska ni göra på nyår? Festa för hela slanten?


KOMMENTARER

sanna ♥
+  

LÅter som en jättebra nyår.

Jag ska på tjejmiddag, sedan fest. Men inte festa direkt, jag vill föreviga bilderna där jag är SNYGG och nykter! (: hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0