Blondinbella

+  


Nu är djurrättsaktevister i farten igen. Än en gång går dom hårt emot Blondinbellas pälsanvändning. Jag kan på vissa sätt förstå detta, men också inte. Visst hon är en officiell person och så, men hon är inte den ända som använder riktig päls. Se bara på alla galor och filmpremiärer, vilken skådespelerska har inte päls på sig?
Jag vet ju att man alltid ska ta nyhetsartiklar med en nypa salt men nu ska tydligen hennes kommande kollegor i Let´s dance ha åsikter om hennes päls användning. Jag tycker bara att det är synd att folk bryr sig så mycket.

Jag hör ofta att jag tror att jag är modemedveten t.e.x. och att jag ändå klär mig fult. Men om man ju tycker det, titta inte så mycket på vad jag har på mig då liksom. Samma tycker jag att det är med päls. Tycker man att det är fel, titta åt ett annat håll då. Den som bär det har det för att den personen trivs i det och känner sig fin!

Vad tycker ni?

KOMMENTARER

sanna ♥
+  

Töntigt att hoppa på henne, precis som hon skriver, för hon som person gör ju ingen skillnad. Jag älskar päls, äkta och oäkta, vare sig hon gör det eller inte. Jag tror inte folk "lär sig" gilla päls bara för att hon gör det och hon är en förebild, isåfall så betyder det ju bara att folk har sjukt dåligt självförtroende, som formas efter hennes åsikter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0