Ett försenat jul inlägg

+  

Det är först nu som jag har tid att skriva. Det har varit så mycket. Det är det alltid i våran familj under julen. Jag tänkte summera lite vad som har hänt.

Julafton spenderades med hela familjen hemma hos mormor. Alla mostrar med familjer vad där. Mycket trevligt! Inte ofta man träffas alla på samma gång. God mat, Kalle och julklappar :) Var nästan roligast att få se mina kusiner när tomten kom. Dom är ganska aktiva i vanliga fall, nu satt dom tysta som ljus och spärrade upp ögonen. Dom är för härliga de små liven :) Mycket fina paket blev det :) Här är några av dom.



På juldagen var det (som tradition) dags för middag hemma hos farfar. Där blev det inte julmat, men han är så otroligt duktig på att laga mat! Han lagar för det mesta en blandning mellan svensk husmanskost och polsk. Mums!

Igår åkte jag och mamma och shoppade och var borta nästan hela dagen. Vi köpte mat inför idag och så bytte vi lite julklappar.
Idag så fyller pappa år. 41 år om man ska vara exakt, så idag kommer släkten på kalas. M kommer också:) Ska bli trevligt! Han kommer nog också sova över. Mys!

KOMMENTARER

sanna ♥
+  

Hoppas att du har haft en bra jul (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0