Godmorgon världen!

+  

Mon, mon! Idag börjar jag 10:40 :D Skönt såhär på en fredag. Dock slutar vi ca 3 timmar senare än vi egentligen skulle gjort, vi ska lyssna på några från trädindustrin. Skit kul! Eller kanske inte!

Jag ser iaf fram emot ikväll då lite kompisar ska samlas hos min kompis Carro och fira mig lite. Kommer bli super tror jag! Tårta, film, prat och bara allmänt mys xD. Jag hoppas att dom går med på att jag lägger upp kort på bloggen :) Tänkte lägga upp dagens och kvällens outfit sedan också. Så håll utkik!

Tänkte bara berätta vad som händer mer i helgen. I morgon så kommer släkt och vänner för att fira mig. (: Tårta och presenter och ja.. mera mys;P På söndag så kommer vi nog bara vara hemma men jag hoppas att vi kommer att åka till Ikea för min byrå har gått sönder :/ Ja, det är väl det.

Berätta gärna vad ni ska göra i helgen :D

PUSS

KOMMENTARER

SENADA
+  

Hej! kan du skicka ett mail till mig när du ser detta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0