Nej jag har inte försvunnit!

+  

Hejsan!
Tänkte höra av mig och berätta läget. Det är just nu riktigt mycket i skolan. Idag t.e.x. har jag Naturkunskaps läxförhör och matte läxförhör. Bara tunga ämnen alltså. Så kommer det vara nästan varje vecka ända till jul. Den 9:onde December har jag slutprov i Fysik A. Så fram till det kommer det inte bli så mycket bloggning.


Saken är att dom dagar jag inte har bloggat nu så har jag saknat det väldigt mycket! Det blir ju en väldigt stor del av livet och det är något som jag tycker är fruktansvärt roligt! Men nu är det ju som det är... hehe.


Nu ska jag snart till skolan. I kväll så kommer en liten sammanfattning vad jag har gjort dom här dagarna.


Ha det bra sålänge!


KOMMENTARER

sanna
+  

Tycker att det skulle vara jättetråkigt om du slutade blogga /:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0