Valborg ♥

+  

Äntligen är sommaren på gång och idag är det hur fint väder som helst! Världens bästa väder för att fira valborg helt enkelt.

Eftersom jag inte är 18 än så kan jag ju inte hänga med "alla" andra som ska ut idag, så jag har lite andra planer. Jag och Marcus ska åka till Alingsås och gå och strosa lite i affärer. Vi ska också äta  på tai och gå och promenera i Nolhagaparken. Kommer bli super bra tror jag! Sen blir det till att jag sover över hemma hos honom. Hoppas på att jag kan lägga upp lite bilder från våran lilla utflykt senare ikväll.

...men först ska jag åka på sånglektionen kl 17:25.

Vad ska ni hitta på idag?

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0