Hemma igen

+  

Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat helgen och gårdagen hemma hos Marcus. Han har fyllt år så vi har firat honom helt enkelt. I söndags kom släkt och vänner på middag och då delades det också ut presenter. Av mig fick han en tavla med bilder på honom och mig på, tror att han blev glad för den iaf.

Idag ska jag ta tåget mot Göteborg kvart i tre för att möta Sandra. Vi tänkte ta igen lite tid. Vi har ju bara träffats den lilla korta stunden på flygplatsen. Ska bli riktigt trevligt!

Ha en bra dag!

KOMMENTARER

+  

Hej Linda, undrar ifall du kunde fixa till min desiggn, du har gjort det tidigare men har lite tröttnat på den har ändå haft den i ett år nu, så tänkte lite ändra orkar du göra det:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0