Redan höst?

+  

När jag gick från busshållplatsen på min väg hem idag så föll orangea löv ner till marken, är det så? Är det så att hösten REDAN är här? Eller i alla fall början av hösten. Jag tycker att den borde vänta lite! Jag tycker att vi ska ha det varmt och soligt lite till, jag har ju inte använt mina sandaletter tillräckligt!

Hur mycket jag än gillar att sitta i soffan med en filt, varm choklad, en mysig pojkvän och lyssna på regnet som smattrar på rutan samtidigt som man kollar på någon bra, romantisk film, så tycker jag att vi har haft en alldeles för kort sommar.

Jag vill ha sommar igen...


KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0