Sometimes it's just not that funny

+  

Godmorgon på er!

Till skildnad från er som säkert njuter av era sista dagar på sommarlovet, ska jag faktiskt iväg till skolan idag, eller skolan och skolan, jag ska jobba med skolarbete. Vi har projektarbete nu de 2 första veckorna och med de två veckorna som vi fick jobba med det innan sommaren ska det tillslut bli ett helt arbete och i vårat (Mitt och en kompis) fall ska det bli en film. Eftersom mycket tid har gått bort till att vänta ut väder som inte har passat in i filmen, fått plannera med skådespelare osv så ligger vi lite efter, vilket då just gör att vi får jobba på sommaren. That's the hard way of life.

Nu när vi just kommit hem från Sundsvall (Igår) och allt är man ju inte jätte pigg om jag ska vara ärlig, så vi får se om jag bloggar senare, annars vet ni att jag sover ;)


KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0