The best gift

+  

Från pojkvänner brukar de stående presenterna oftast vara antingen smycken eller underkläder, men vore det inte lite kul att vakna upp och då man tittar ner från sängen ligger en låda där. Lyfter man på locket så ligger där de där skorna du pratat om sålänge. Killar borde förstå att de är otroligt uppskattat att få skor, det är det ju i.o.f. att få alla presenter men ändå. De mest personliga är roligast!

Jag försöker alltid hitta på personliga presenter, det handlar ju inte om att det ska kosta så mycket utan det är något som man ska minnas.

Men det hade ju inte varit fel att få dessa godingar som morgongåva ;)


KOMMENTARER

filippa
+  

fin blogg du har !

Malin
+  

Sv: Tack så mycket :) Det tycker faktiskt jag med haha

Lina
+  

Hej!



Tack så jätte mycket för designen! är jätte nöjd!

Sandra
+  

Jättefin ny design gumman! verkligen vackert blev de! :D

awe. får min lilla shopping-drottning inte shoppa :'( Men hon kanske får ta en fika nån dag med sandra? :D Någon dag snart..

saknar dig! puss puss! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0