To tylko puste słowa

+  


KOMMENTARER

Anonym
+  

vilken underbar heder du har ! :)

Susanna
+  

Hejsan! såg kommentaren du skrev i min blogg. Kan du polska? ;) To tylko puste slowa... hehe ;) Lzy! we like!

+  

Vilket underbart foto!

Du är verkligen superduktig. Avundsjuk är jag.. :)

Vet inte om du tar detta som reklam, i så fall får du ta bort kommentaren, men jag vet ju att du gillar butiken Fanny Michel. Du har skrivit om den flera gånger. Jag älskar den också.

Nu har de öppnat en webshop. Ville bara dela med mig :D

www.fannymichel.se

Kram Cissi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0