Färdig packad

+  



Nu är allt klart. Tandborsten är med och lika så shampoot så jag tror att jag klarar mig ;)
Ska bli skönt att komma bort. Sova länge, gå på Varbergs julmarknad imorgon, äta julbord. Oh! Det kommer att bli så härligt! Tycker att man borde göra det här oftare. Bara åka bort och slappna av. Visst man kan slappa hemma också, men det blir inte riktigt samma sak.

Jag  kommer inte att ta med min datorn i helgen men jag tror att det skulle finnas gratis trådlöst på rummet och då kan jag blogga från mobilen :)

Ha en forsatt fredag!

KOMMENTARER

Neha
+  

Ha så kul:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0