Min julvecka...

+  


Hemma, rensa ut rummet, sortera tidningar m.m. Roligt...hmm




Hemma och städa och tyvärr också plugga.




Hoppas på att Marcus är ledig så att vi kan mysa, gå promenader och liknande.




JULAFTON! Hela släkten kommer hit hem och det kanske till och med blir en liten snabb visit av Marcus. Ganska skönt att vara hemma.




Hela familjen ska till en släkting på julmiddag




Hela familjen ska till mormor och morfar på julfika




Pappa fyller år! Det kommer att firas med tårta och glögg här hemma.


KOMMENTARER

I S A B E L L E - foto ♥
+  

tack, allt bra? :)

Anonym
+  

ville bara önska GOD JUL! :)

MALINHE - FOTOBLOGGEN"
+  

SV: aw, tack så mycke! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0