Godmorron alla glada!

+  

...och alla ni andra också förstås;) Hihi

Idag kommer att bli en sån där usel blogg dag eftersom hela denna dagen kommer att gå ut på att jag sitter i min säng och pluggar hela dagen. Låter det inte roligt? Svaret är nej, men det måste göras. Den 27:e är provet och jag måste verkligen få bra på det. Det är alltså bara att rå plugga.

Hoppas på att hinna ut på en liten promenad och fota idag, får se. Isf kommer korten upp ikväll.

Vad ska ni hitta på denna söndag?

Kramar /L

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0