Oj oj oj!

+  

Det var inte igår. Har saknat att sitta och skriva. Det har tyvärr inte hunnits med. Det har varit väldigt mycket nu sista tiden. Vill umgås med Marcus så mycket som det bara går, plus att Nationelltprov i matteC närmar sig med stormsteg. Då får man helt enkelt välja, denna gången valde jag bort bloggen. Men nu har jag tänkt blogga stenhårt på lovet. Väldigt få av mina vänner kommer att vara hemma då, så det kommer bli mycket tid åt bloggen och mycket tid åt min kära (?!?!?!?!?!?!) matte:P

Detta har jag gjort undertiden jag inte har skrivit...


KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0