Dagens som följer...

+  

Kom hem från skolan för ett tag sedan. Hade en lektion som varade i en kvart, sen fick vi gå. Vi var 6 stycken som kom, så det var inte riktigt någon mening att ha lektion. Ska tillbaka till skolan om en stund. Ska möta Christine och Marcus där och sedan bär det av på en shoppingtripp till stan. Får se om jag hittar något. Hoppas på det!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Antingen åker jag och Marcus hit, till mig, eller så åkert vi till honom. Får se vad som händer. Hehe.

Hoppas ni får en fin dag

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0