Hemma igen

+  

Nu är jag hemma igen efter tävlingar i Piteå (där vi kom 3:a) och begravning i Uppsala.

Begravningen hölls igår och var nog den värsta dag jag någonsin varit med om. Det är så svårt att inse att personen som man älskar så inte finns mer. Att personen som betyder så ligger där i den vita kistan.
Jag hade 3 mostrar och Anna var alltid min favorit. Jag såg på när hon målade och vi spelade och sjöng. När hon flyttade upp till Stockholm tog jag chansen och åkte upp på loven. Hon var väldigt speciell för mig helt enkelt. Men nu har jag bara 2 mostrar kvar. Hon var en dotter, syster, fru och framförallt mamma.
Vi saknar dig


KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0