Såhär lät det när jag sjöng.

+  



KOMMENTARER

Amanda
+  

Tack så mycket :D <3

caroline
+  

Nej inte direkt, jobbar bara på Meca raceway i malmö..du då? :)

Caroline
+  

Okeej låter nice ju :) Vad heter ert team?

Moa
+  

Haha ja det är ju kul. Men tycker ändå att det fina vädret borde komma tillbaka snart ;)

Fint du sjöng!

Caroline
+  

Aha okeej,tror tyvärr inte jag vet vem ni är:S:( Hur ser bilen ut?

emelie
+  

hej jag har en frågestund i bloggen, kolla gärna in och ställ en fråga :D

+  

fint sjunget :)

elina
+  

Bra sjunget! :)

elina
+  

Har du haft en bra dag? :)

FINA
+  

det var väldigt fint :)



Min mamma har ställt upp i en tävling med en bild som jag har fotat. Priset är en Nikon D90 och jag skulle bli väldigt glad om du ville hjälpa till genom att klicka på länken här nedanför och sen klicka på rösta.



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1371



Tack på förhand

elina
+  

Jo jag har haft en bra dag, tack! :)

caroline
+  

Ja det tror jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0