Sjuk?

+  

Det blev tyvärr ingen fest igår för mig och M hos Johanna igår. Vi fick förhinder vilket var grymt synd!

Just nu håller jag på att vänta på att vända en pannkaka och hemma kväll, själv. Mina föräldrar åkte i torsdags till Norge, på tävling. Ikväll är det "boy's night" hemma hos Marcus och eftersom jag inte är 18 och det är fredagskväll så är det inte många som vill hitta på något, förutom att gå ut alltså ;)

Men jag håller på att bli sjuk, ve och fasa! Men jag tror att det är sanningen. Så det är bara skönt att vara hemma själv faktiskt..

Dags att vända pannkakan!

KOMMENTARER

S A N N A ♥
+  

Är också sjuk! ):

Therese
+  

Åh, jag förstår så väl vad du menar med att du inte är 18, jag har själv en pojkvän som är ett år äldre. Så himla tråkigt när man inte kan följa med ut, snygg blogg förresten! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0