Söndag

+  

Nu är jag precis hemkommen från Marcus. Jag har märkt att det inte blir så mycket bloggande när jag är med honom, vilket jag är ganska ofta. Jag får försöka ändra på detta.


Igår eftermiddag åkte vi till min mormor och fikade och sedan följde jag med Marcus hem då, som sagt. Vi åkte och hämtade mitt paket (!) och sen åkte vi till en av Marcus kompisar. Vi åt daimtårta och spelade kubb. Vi planerade också lite till en liten tripp som vi ska göra till helgen. Ska bli mycket trevligt ;)

Idag måste jag ta tag i saker. Jag ska göra designer och jag ska redigera en film.


KOMMENTARER

S A N N A ♥
+  

(: Åh, vad var det för paket?

S A N N A ♥
+  

Jajuste, den klänningen du visade igår va? (:

amandah
+  

Hej! vill du vara med om utlottning av en ipod helt gratis? :) Kika då in på min blogg här: http://bollnasfinest.blogg.se/2009/july/utlottning-av-ipod-nano-4-gb.html

läs mer där , lycka till! :)

SENADA
+  

Hej! :) Nar har du tankt fixa till min blogg?



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0