"Mobilbloggning"

+  

Nu ligger jag  här ute på familjens studsmatta och solar mig. Så sjukt  skönt väder måste jag säga! Detta skrivs på mobilen så när ni ser setta sitter jag vid en dator.

Jag kom att tänka på en sak. Alla vill vi bli sådär riktigt kära. Den där förblindade kärleken som alla talar om, men för att det ska hända tror jag att man måste släppa på alla gränser. Våga vara sig själv fullt ut. Man måste lita såpass mycket på sin partner att man verkligen inte tror att det någonsin ska ta slut, och därför våga släppa allt.
Vågar vi ta chansen att bli sårade?


(Utsikt)



Uppdatering: Nu blir det solning igen♥

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0