Sol, vind och vatten

+  

Nu har jag just kommit hem från Lövsjön där jag var med Marcus mamma och syster och badade deras två hundar. Jag åkte nämligen till Marcus igår kväll och idag jobbar han ju, så ja... Jag får underhålla mig själv här helt enkelt. Ska snart sätta mig ute och sen ska jag vara så tråkig och göra en design till en bekant.

Ikväll ska jag och Marcus med hans syster på någon slags hundträning. Vet inte riktigt vad det är ännu. Men jag ska nog ta lite kort på vovven så får ni se.

Vad gör ni denna fina dag?

KOMMENTARER

sanna
+  

Wie (: Solar ute på altanen med kokosolja, 3 chic-lit böcker och laptopen (:

Hoppas du får en superbra dag och lycka till med designen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0