MÅNDAG

+  

Denna vecka ska jag:

MÅNDAG: Ska till skolan först och sedan i kväll ska jag till Marcus och vi ska väl mysa lite. Får passa på för vi kommer inte innan fredag iaf.

TISDAG: Slutar sent...

ONSDAG: Måste börja plannera min packning. Tripp till frisören står också på schemat.

TORSDAG: Inga planer ännu


FREDAG: Ska förhoppningsvis träffa Marcus och hitta på nått skoj. Har ni också hört att det ska snöa denna dag!?

LÖRDAG: PACKA!!

SÖNDAG: En riktigt slappar dag... Ska packa klart det sista. Umgås förhoppningsvis hela dagen med Marcus och eftersom han ska köra oss till flyget på måndag morgon så ska han sova över. Hoppas på en mysig natt innan trippen på 2 veckor.


KOMMENTARER

jäärva
+  

kan du desiagna min blogg snälla (AAAAAAAAAA)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0