Love hurts...

+  

Tänkte skriva ett sådant där jättetråkigt inlägg nu! Klockan halv sex ska jag iväg och repa inför mini-konserten som vi ska ha idag. I publiken kommer familj och vänner sitta. Ska bli ganska kul. Jag ska sjunga Love hurts. Är ganska nervös just nu, men det kommer säkert att gå bra. Mest nervöst är det för att Marcus ska vara där och lyssna.


Det kommer att komma bilder från repet och kanske t.o.m. ett litet videoklipp så att ni får höra hur jag låter.
 
Hoppas att ni kommer få en bra kväll!


KOMMENTARER

sanna ♥
+  

Åh vad kul (:

Lycka till!

(Fick lite sådär småpanik när jag läste rubriken och inledande Tänkte skriva ett sådant där jätte tråkigt inlägg nu! att det var något som hade hänt, men mina farhågor besannades icke, vilket var toppen! ^^)

Sofia Werlin
+  

Tack så mycket :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0