Fin i håret...

+  

Nu är jag hemma och färdigäten och allt sånt där. Har migrän, men det är en annan historia. Funderar på om jag skulle börja blogga lite mer seriöst kanske. Inte bara skriva "Idag har jag....ehm.....nu har jag inget mer att skriva, hejdå". För det är ungefär det som är innehållet i min blogg just nu. Längtar enormt till lovet. Jag längtar efter att fota massor och ha tid att lägga ner på bloggen, blir ju lätt så att plugget tar överhand och efter plugget så orkar man inte skriva något mer. Har massor av idéer på inlägg...Jaja vi får väl se. Nu ska jag städa undan på mitt rum lite. Bombnedslag är bara förnamnet!

K r a m !

KOMMENTARER

Sofie Linnéa
+  

Jag vet de är lite ljuas i färgen vilket är lite tråkigt men jag älskar modellen och det är inte alls dyra :)

vesna.blogg.se
+  

tack så mkt =)

Simone
+  

SV: Menar du den korta du har i menyn? Du fick till den..? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0