"Det är för oss solen går upp."

+  


"Lyser som guld, för kärlekens skull"


KOMMENTARER

Simone
+  

Sv: Varsigod! :D

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆
+  

så mysig bild =)

Amilia Chanel
+  

Hej.

Vilken av dessa jackor är snyggast? Är jätte tacksam för svar! KRAM!



http://miilliisens.blogg.se/2009/september/palsi.html#comment

Emmelist
+  



VAR MED I MIN ROLIGA TÄVLING :D AVSLUTAS VID MIDNATT!!!!

chennie
+  

Frågestund på min blogg nu, ställ gärna nån fråga :)



Fin bild <3

BESIANA MAVRAJ
+  

hejhej! :) jag behöver hjälp som bara den, så kan du vara snäll och gå in på min blogg och hjälpa mig? tack på förhand! :)

BESIANA MAVRAJ
+  

wow! :D ja! det var superbra, ska banne mig ta och försöka skriva ett tal idag och om de blir bra så jäklar!:D hihi tack! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0